torsdag 31 januari 2013

Säng mosad!

Hej!
Länge sen jag pysslade, men det är så mycket i skolan hela tiden. Men idag var det studiedag så då passade jag på att scrappa.

Det blev en lo till en tävling hos 100% Norr, jag har varit inne där och kikat tidigare, men då tänkte jag inte efter ordentligt utan trodde att jag inte fick vara med. Bara de som bor norr om Sundsvall får vara med, men jag läste det som Skellefteå och jag bor 3 mil söder om Umeå därför skulle jag inte ha fått vara med.

Men nu har de en tävling då man ska lifta denna mycket fina lo:
Mitt bidrag:
Jag liftade:
-Många lager papper.
-Många olika sorters papper, wellpapp o.s.v.
-Layoutens upplägg/skiss.

För övrigt så har jag beställt nya foton, det är riktigt roligt. Jag hade använt upp alla "fina" kort jag hade sedan tidigare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar